Зарубіжна література, 9 клас

Двадцять третє лютого
Дистанційна робота
«Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст.  «Нова драма», ібсенізм. Генрік Ібсен (1828–1906). «Ляльковий дім».

Перегляньте відео. Запа'ятайте матеріал
 Основне запишіть у зошити, фото надішліть

Двадцять перше лютого
Контрольна робота №3
Реалізм
Різнорівневі завдання
Виконайте завдання, фото робіт надішліть в особисті повідомлення Viber

Реалізм. Різнорівневі завдання

1.В яку велику збірку входить повістm "Гобсек"?

А.«Людська трагедія»;

Б.«Етюди про людське життя»;

В.«Людська комедія»;

Г.«Філософські етюди про життя».

2.Що одержав Гобсек від графині де Ресто за вексель?

А.золото;

Б.діамант;

В.гроші;

Г.розписку.

3.Символом чого була нова шинель для Акакія Акакійовича?

А.виникнення дружби з колегами;

Б.зміни соціального статусу;

В.поваги колег на роботі;

Г.змін у житті на краще.

4.Коли заспокоївся мрець, схожий на Акакія Акакійовича?

А.коли забрав шинель у всіх колег;

Б.коли йому купили нову шинель;

В.коли забрав шинель у генерала;

Г.коли його всі пробачили.


6. Вказати визначення та характерні особливості реалізму.

7. Через що Оноре де Бальзак своє життя прожив у нестатках?

8. Охарактеризувати Гобсека.

9. Хто з поетів відіграв велику роль у житті й творчості Миколи Гоголя?

10. Скласти сюжетний ланцюжок твору М. Гоголя «Шинель».

11. Доведіть, що Акакій Акакійович – «маленька людина». 








Восьме листопада
Дистанційна робота
Правда та вигадка у поемі Дж. Байрона "Мазепа"
Переглянути відео, виписати правдиві та вигадані факти з поеми "Мазепа". Фотозвіт у Viber 

Виконати тести ТУТ, скріншоти в особисті повідомлення


18.10.2022


Виразне читання напам’ять вірша «Не знаю, що стало зо мною…». Особливості композиції збірки «Книга пісень», образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця. 


Надіслати відео виразного читання поезії напам'ять










09.05.2022
Урок - роздум
Яке ж воно, життя підлітків: щасливе й безтурботне чи складне й проблемне?

Пропоную написати відповідь-коментар за темою уроку











1.Генрі Лонгфелло (1807 – 1882). «Пісня про Гайавату». Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору в творі (пісні, казки, легенди та інші)
1.Опрацювати статтю в підручнику с. 180-181
2. Робота з презентацією  презентація тут
3. Виконати тестові завдання, результати надіслати тест тут

2. Джанні Родарі (1920 – 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу
та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ
широти світу і прагнення до його відкриття.
1. Опрацювати статтю в підручнику, с 188-18
2. Прочитати твір с.190-191
3.Перегляд відеоролика тут
3. «Шукайте  посмішку  Джоконди,  вона  ніколи
 не  мине…»
                (за  новелою  Р.  Бредбері  «Усмішка»)
1.Написати в зошиті повідомлення про Р.  Бредбері с. 194-195
2.Прочитати новелу "Усмішка" с. 196-200
3.Переглянути презентацію тут

4. Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки у  
           творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
3. Опрацювати статтю в підручнику с. 203-204
4. Прочитати твір с. 204-215
5.    Бліц-диктант «Так-Ні». (письмово в зошитах)

1)    Зореліт летів крізь колонізоване скупчення Сергон
2)    Зореліт здійснив вимушену посадку тому, що не працювала система опалення
3)    Приземлившись, корабель вибухнув
4)    Тварини, які населяли планету, були такими ж, як і на Землі
5)    Кліві підібрав біля уламків корабля контейнер з провізією
6)    Головному герою довелося захищатися від хижих звірів
7)    Кліві не вдалося зберегти сумку з поштою
8)    Лерой провів на планеті ЗМ-22 три дні
9)    Головний герой переховувався від небезпеки в печері
10)В останнє на планеті Кліві уявив у себе в руках смолоскип, яким він спричинив небачену досі тут пожежу
     11)Кліві став телепатом
     12) Поштмейстер врятував Кліві 
6.
Порівняння героїв – Тома (Р.Бредбері «Усмішка») і Кліві (Р.Шеклі «Запах думки») (записати в зошитах)
Том (Р.Бредбері «Усмішка»)
Спільні ознаки
Кліві (Р.Шеклі «Запах думки»)
дитина
ü Події майбутнього. Жертвами технічної катастрофи.
ü Не скоряються обставинам і перемагають їх.
ü Критичне ставлення до дійсності.
ü Самовдосконалення.
ü Уміння бачити не очима, а душею.
ü Уява, фантазія, розум.
дорослий
Потрапив у незвичайну пригоду добровільно
Потрапив у незвичайну пригоду через аварію.
Діяв майже підсвідомо, підкоряючись натовпові.
Діяв свідомо, обмірковуючи кожен крок
Рятує залишки культури
Рятує власне життя
Конфлікт: між героєм і світом (Том і натовп городян)
Конфлікт: Кліві та позаземна фауна
«майбутнє людства»
пересічна людина

2 коментарі:

  1. Життя підлітків дуже складне та проблемне . У цьому віці виникають сварки між батьками , однолітками . Кожен підліток хоче виглядати старше за свій вік :починають фарбуватися, вживати лайливі слова , робити бійки та інше . Вони не хочуть вислуховувати поради батьків , бо вважають себе дорослими. Я вважаю ,щоб цього уникнути просто потрібно батькам більше розмовляти із дитиною, підтримувати її в тяжкий час , і показувати ,що ви її любите .

    ВідповістиВидалити
  2. Щоб стати щасливими, нам слід звертати увагу на те, в чому ми успішні, а не на те, що з нами не так.Підліток повинен розуміти, що завжди бути щасливим неможливо. Усі емоції гідні, а іноді для людини нормально відчувати злість або засмучуватися. Іноді, за певних обставин, злість навіть може бути конструктивною. Зосередьтеся на позитивних моментах вашого життя. Намагайтеся зрозуміти, що сповнює вас оптимізмом і робить щасливішим. Погляньте на власне минуле, сьогодення й майбутнє оптимістично.

    ВідповістиВидалити