Українська література, 9 клас

П'ятнадцяте березня
Дистанційна робота
Еволюція жіночого образу в поемі Т. Шевченка «Наймич­ка»

1. Перегляньте відеоурок ВШО, запишіть основну інформацію у зошити.
2. Прочитайте поему "Наймичка"
3. Виконайте тести ТУТ. Скріншоти в особисті повідомлення


Двадцять друге лютого
Протистояння імперського режиму й віль­нодумної, національно свідомої особистості в поемі. Сатиричний пафос поеми "Сон"





Аналіз поеми, символи записати у зошити. Фото робіт надіслати
Виконати ТЕСТИ ТУТ, скріншоти надіслати



Шістнадцяте листопада
Дистанційна робота
Запишіть у зошити інтелект-карту "Велич і безсмертя таланту Петра Гулака-Артемовського
Дайте відповіді на питання (усно)






Чотирнадцяте листопада


Контрольна робота №1

Усна народна творчість. Давня література.

Завдання 1-10 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Оберіть правильний варіант.

1.    Укажіть найдавнішу датовану рукописну пам’ятку церковнослов’янської мови Київської держави:

а.     Ізборник Святослава;

б.    Остромирове Євангеліє;

в.     Ізборник.

2.    Герой якого твору з лободи робив хліб, а з попелу сіль?

а.     Нестор Літописець ( «Повість минулих літ»);

б.    Мойсей (біблійна легенда про Мойсея»);

в.     Прохор чорноризець (оповідання про Прохора чорноризця).

3.    До Нового Заповіту належать усі названі твори, крім:

а.     Євангелія від Матвія;

б.    Апокаліпсиса;

в.     П'ятикнижжя  Мойсея.

4.    За родовою характеристикою «Слово про похід Ігорів» -

а.     Ліричний твір;

б.    Ліро-епічний твір;

в.     Епічний твір.

5.    Балада – один із видів народних:

а.     Дум;

б.    Пісень;

в.     Легенд.

6.    Характер події, що відтворений у баладах , переважно:

а.     Гумористичний;

б.    Романтичний;

в.     Трагічний.

7.    Рядки

Вийде сестра-розгнуздає,

Вийде мати-розпитає:

-        Ой коню мій вороненький!

А де ж мій син молоденький?

наведено з

а.     Соціально-побутової пісні;

б.    Думи;

в.     Балади.

8.    Події «Слова про похід Ігорів» відбуваються:

а.     У середині ХІІІ ст.;

б.    У першій половині Х ст.;

в.     У ХІІ ст.

9.    У якій послідовності відбуваються події в поемі «Слово про похід Ігорів»?

а.     Плач Ярославни «в Путівлі на забралі» - віщий «мутен сон» князя Святослава- другий бій і поразка князя Ігоря- Ігор у Києві – спогад про славного співця Бояна;

б.    Переможний бій князя Ігоря й брата Всеволода – плач Ярославни - «золоте слово» - утеча князя Ігоря – уславлення князя та його дружини;

в.     Розмірковування автора над тим, як йому повести мову про похід Ігоря – другий бій і поразка князя Ігоря – «золоте слово» - плач Ярославни- утеча князя Ігоря – уславлення князя та його дружини.

10. Києво-Печерський патерик належить до літератури:

а.     Світської;

б.    Житійної;

в.     Юридичної.

 

Сформулюйте самостійно відповіді до завдань 11-13

11. Усна народна творчість, або фольклор – це …

12.Провідний мотив пісні «Місяць на небі, зіроньки сяють» …

13.Напишіть слова символи з вивчених пісень про кохання й поясніть їхнє значення.

14.Заповніть літературний паспорт.

Назва твору: «Слово про похід Ігорів»

Тема:

Основна ідея:

Герої:

Особливості композиції:

15. Складіть розгорнутий план характеристики образу Ігоря.

Оцінювання

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бали

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

0,5

1

1

1

2

2

 

 

 

 




Дев'ятнадцяте жовтня
Дистанційна робота
Українська література ренесансу і бароко. Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Видатні діячі української культури

перегляньте відео, запам'ятайте інформацію

Опрацюйте  матеріал у підручнику с. 54 - 58

Д.З.  Інформацію з таблиці с.58 записати у зошит. Фото робіт надіслати в особисті повідомлення Viber 
























1. Марина Павленко.
«Русалонька із 7-В або прокляття роду Кулаківських».
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині
1.  Переказ найяскравіших епізодів з розділів повісті своїм рідним.
2. Цитатний диктант дивитись тут...
3.Виконати тестові завдання, результат надіслати    тест тут
4. Скласти кросворд до прочитаних частин повісті-казки.
5. Увага! Проблеми, які порушує Марина Павленко в повісті:
- родинне виховання;
- любов і приятелювання;
- материнська любов;
- добро і зло;
- щастя людини.
2. Любов Пономаренко. "Гер переможений". Наскрізний
гуманістичний пафос новели
1. Словникова робота (в зошиті)
Словникова робота: гер – німецьке звертання до чоловіка, те саме, що «пан»Новела – невеликий за обсягом глибоко психологічний твір, у якому незвичайна життєва подія розгортається динамічно й має несподівану драматичну, а найчастіше - трагічну розв'язку.
Символ ( грец. «знак, прикмета» ) – художній засіб, який підкреслює й виразно виокремлює щось дуже важливе, концентруючи в собі глибокий зміст і високу емоційністьВійна – це організована збройна боротьба між державами, суспільними класами. Що таке війна ?
2. Біографічна довідка
Любов Петрівна Пономаренко народилася 25 травня 1955 року на Чернігівщині. Батьки були вчителями, тому рано прищепили любов до читання і творчості. Друкувати свої перші поетичні спроби почала в 12 років. Після закінчення Ніжинського педагогічного інституту працювала вчителькою , а згодом – журналісткою.
3. Асоціативне гроно «Полонений» ( в зошиті)
4.Робота над змістом новели. (дати відповіді вголос самому собі)
1.    Коли відбуваються події, зображені у творі?
2.    Зачитати, яку роботу виконували полонені німці?
3.    Чим займався Фрідріх після робочого дня?
4.    Що робили діти, коли побачили скопану грядку?
5.    Як ставилися жителі міста до полонених?
6.    Чим любив хизуватися Фрідріх?
7.    Коли і чому німець перестав садити грядку?
8.    Яке він знайшов інше заняття?
9.    Яка трагічна подія сталася з Фрідріхом?
10.Що привернуло увагу оповідачки, коли вона сиділа на вікні у новому будинку?
11.Чому дівчина не зірвала квітку?
12.Якою подією завершується твір?
5. Виконати тестові завдання в підручнику с.245-246
6Запис у зошитах. Художні деталі
1      1. Квітка на клумбі (нагідка) – любов до прекрасного, всеперемагаюча сила добра.
2.    Квітка, що розцвіла посеред грудня – пам’ять
3.    Хрест – крах надій і сподівань.
4        4.Речі та їжа, що давали жінки полоненим – милосердя, прощення
5.    Цигарка охоронця, якою він пригощає полонених – співчуття, людяність.
6.    Фотокартки – те, що з’єднувало німців з рідними, те, що було для них найдорожчим, згадка про мирне життя і жаль за ним.

підсумкова к.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар