Вебінари
№ |
Тема |
Дата |
Результат |
1 |
«Кишенькові вправи» на уроці української мови:
проводимо вільний час із радістю і користю. Вебінар «На Урок» |
06.10.2021 |
2 год. |
2 |
«Рецептивний аналіз поетичного тексту: практичні поради
до уроку літератури». Вебінар «На Урок» |
13.10.2021 |
2 год. |
3 |
«Як візуальні конспекти відчиняють двері у світ
цікавого ( на прикладах уроків мистецтва)». Вебінар «На Урок» |
05.10.2021 |
2 год. |
4 |
Використання народних обрядів і звичаїв на уроках
української мови. Вебінар «На Урок» |
13.01.2022 |
2 год. |
5 |
Класика української літератури: як зацікавити учнів,
аби не ламати зуби через «забронзовілість» Вебінар «На Урок» |
03.02.2022 |
2 год. + бонус ( практичні поради) |
6 |
Цифрограм для вчителів |
23.11.2022 |
сертифікат |
Вебінари
№ |
Тема |
Дата |
Результат |
1 |
Надання першої медичної допомоги в закладах освіти.
Інструктаж для вчителів Всеосвіта |
28.09.2020 |
Сертифікат 2 год |
2 |
Терапія кольором: авторські розробки для педагогів та
здобувачів освіти Всеосвіта |
07.10.2020 |
2 год |
3 |
Що варто знати кожному про ВІЛ: толерантність та
безпека. Всеосвіта |
01.12.2020 |
Сертифікат 2 год |
4 |
Як перетворити традиційний офлайн-урок на сучасний
онлайн-урок На Урок |
07.12.2020 |
2 год |
5 |
Урок із «родзинками» і без: як поєднати традиційні та
інноваційні методики На Урок |
11.01.2021 |
Сертифікат 2 год |
6 |
Інструментарій вчителя зарубіжної літератури в епоху
освітніх змін На урок |
30.03.2021 |
2 год |
7 |
Усвідомлене читання — skills на все життя Дистанційна Академія |
15.03.2021 |
Сертифікат 2 год |
8 |
Вебінар щодо проведення уроку
«Особистісна цінність та безпека» з попередження та захисту дітей від
насильства, розроблений МБО «Служба порятунку дітей» |
08.12.2020 |
Диплом
|
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
1
|
Опрацювання законодавчих та нормативно –
правових документів із питань освіти
|
серпень
|
2
|
Ознайомлення з тижневим
навантаженням на 2016 – 2017 н.р.
|
вересень
|
3
|
Опрацювання оновлених навчальних програм на 2016-2017 н.р.
|
вересень
|
4
|
Опрацювання інструкцій
та методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 4 класі: Інструктивно-методичні
рекомендації для поаткової школи на 2016-2017 н.р.( Додаток до листа
Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437),
Орієнтовні вимоги до
контролю та оцінювання навчальних
досягнень учнів початкової школи (Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009)
|
вересень
|
5
|
Календарне планування з навчальних
предметів «Українська мова», «Літературне читання», «Математика», «з
навчальних предметів «Українська мова», «Літературне читання», «Природознавство»,
«Образотворче мистецтво», «Трудове навчання», «Основи здоров’я», «Фізична
культура», «Я у світі», «Інформатика»
|
вересень
|
6
|
Календарне планування з навчальних
предметів «Українська мова», «Літературне читання», «Природознавство»,
«Образотворче мистецтво», «Трудове навчання», «Інформатика» для організації
індивідуального навчання Ковальчука Максима
|
вересень
|
7
|
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання
навчальних досягнень учнів та ведення
записів у журналах із таких предметів
|
вересень
|
8
|
Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання
дітей
|
постійно
|
9
|
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної
роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
Відвідування районних конференцій учителів
|
Вересень
Впродовж року
|
9
|
Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи.
Робота з методичною літературою
|
вересень
постійно
|
10
|
Участь у і районних методичних формах роботи.
|
згідно з планом
|
11
|
Участь у шкільних методичних формах роботи.
|
згідно з планом
|
12
|
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у
відповідності до науково – методичної проблеми школи
|
постійно
|
13
|
Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду,
новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних
технологій
|
постійно
|
14
|
Робота над
індивідуальною методичною та
психолого – педагогічною проблемою (виховної роботи): «Особистісно орієнтоване навчання та виховання.
Удосконалення навчально – виховного
процесу шляхом упровадження компетентнісного підходу на основі інноваційних технологій»
|
постійно
|
15
|
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах,
турнірах.
|
жовтень
|
16
|
Систематизація матеріалів у кабінеті.
Відвідування уроків кращих учителів школи
|
впродовж року
|
17
|
Опрацювання педагогічної періодичної преси
|
постійно
|
18
|
Відкриті уроки для вчителів школи
|
згідно з планом
|
19
|
Відкритий виховний захід та його самоаналіз
|
згідно з планом
|
20
|
Відвідування районних конференцій та семінарів із метою підвищення
професійного рівня
|
згідно з планом
|
21
|
Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю
|
постійно
|
22
|
Проведення тижня початкових класів
|
квітень
|
23
|
Вивчення адміністрацією системи
роботи вчителя;
Перевірка стану ведення календарних планів, поурочних планів, класних
журналів, виховних планів. Відвідування адміністрацією уроків
|
впродовж року
|
Немає коментарів:
Дописати коментар